728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Monday, September 9, 2013

EVENT REVIEW|matta fair sep 2013

bismillah...

ok..ok... bermula kisah aku ke matta fair... matta fair ni hanya diadakan 2kali setahun.. kepada sesiapa y terlepas pandang dan nak pergi.. so next year bln 3 pula yaa... hee... ok.. aku p matta fair ni sorang diri jer.. at first tu my friend nak teman tp.. xjd.. huhu.. anyway xpela.. kena independent kan..


anyway.. dekat matta fair i meet a lot of people.. macam2 ragam manusia ni.. hihihi.. tp seronoknya kita boleh bercakap dengan orang y kita langsung xkenal.. heh3.. aku meet beautician also..  biasalah dekat matta fair akan ada persaingan.. they will give us the best promotion untuk kita as customer to sign the contract.. mean byr deposit utk continue dia punya service.. hee.. seronoknya aku berbual dgn kkk2 poaliang tu.. macam2 cara diorang pujuk aku untuk terima their treatment and service..ngee...

next.. kita layan gmbr jela...

aku pi matta fair naik KTM jela...uhuhu.. sampai sana aku boelh buat lucky draw dr japan.. tp last2.. dpt pen,gula-gula ngn duit 5 yen diorang... kata diorang.. amalan diorang simpan duit 5 yen dlm dompet kita akan dpt benda y baik2 jer...ihihi


dekat universal studio punya kwsn promotion.. hee jumpa mamat and this girl .. perempuan ni buat aku terkejut gila.. boleh aku tgh dgr2 tetiba dia dtng tepi ak.. hhee.. muka lain sikit dr orang tu la bt terkejut.. ngeh3... y mamat tu aku suruh dia senyum.. kalo x muka dia mcm that girl la...

  at last.. aki balik.. dlm beg penuh dgn brochure.. ak pi sana nk tgk uss punya promosi tp ak balik dgn mcm promotion information dr japan.. diorang siap bg buku student guide to study japan lg.. plus dengan mcm2 mind map.. hahaha.. malaysia nk bg mcm2.. kena beli ada la...

oleh kerana aku p matta fair dengan isi perut dengan sekeping lempeng jer.. so aku sekali lg order A n W.. Hek3... ak keluar dr bgnn pwtc lebih kurang pukul 4.30.. ingt nk p jln2 time square lg.. tp kali tidak membenarkan... rasa nk pengsan kat situ juga... @stesen ktm putra

dlm ktm pula msa aku nak mkn curly fries.. ternampak la 3 boys pandang2.. so xjd la.. then aku tawarkan curly fries tu untuk dorang..  3 orng budak tu naik ktm sendiri.. sendiri okeh.. at age 9 years old maybe.. msa tu xde orng dlm ktm.. so aku berbual la dgn diorang.. one indian boy and 2 malay boy.. aku tanya la dorang dr mana n nak p mana.. diorang ckp nk p batu caves.. h h h... aku terdengar la juga yg budak malay boys ckp takut.. then indian boys ckp kalau takut xboleh duduk la dkt klang.. oh my God.. aku pun terdiam... sempat dorang wish thanks.. katanya xmkn lg.. and surprisingly.. their parents dont know about that.. h h h...

k la nak baca cerita satu dan dua?
read here,



love,
teamoHada
#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS