728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Thursday, April 7, 2011

Sistem E-Dagang di Lot.My

contest lagi.. haishh.. hada3..
tapi dakpe2..
sebab contest ni memang lumayan..
cayalah kalu dapat!!
tabik spring dekat diri sendiri..
bangga sekampung..

lot.my main

okey2 sebelum tu ai nak meremind kan korang tentang ini dan cerita serba sedikit tentang E-dagang.
ok, E-Dagang adalah perniagaan eletronik dan ai pasti ramai dah tahu apa maksud sebenar e-dagang ni bukan? tapi kalau xtahu meh teruskan pembacaan yaa. korang jangan salah faham dengan e-dagang adalah perniagaan eletronik! kerana ia tidak bermaksud menjual barang-barang eletronik tapi pernigaan yang menggunakan jalur lebar terknologi terkini seperti web.

 Korang mesti tau sembilan daripada sepuluh punca rezeki adalah dari perniagaan..Nabi Muhammad pun merupakan seorang saudagar. So, jom kita ikut sunnah dan beniaga. Tapi tak semua orang mampu nak buka kedai dan menjadi usahawan sebab ia memerlukan modal yang besar. tapi sekarang tak susah lagi sebab ai telah menjumpai penemuan baru bagi blogger2 yang berminat dan berkeyakinan tinggi  untuk memulakan perniagaan dan mengembangkan lagi perniagaan. seterusnya menjadi usahawan yang berjaya!

tapi macamana? dengan  Lot.My.

Apa itu  Lot.My ?

korang boleh je download pdf yang disediakan bagi mengetahui dengan lebih lanjut. Tapi Apa yang ai faham,   Lot.My adalah sebuah domain di malaysia yang menyediakan ruang untuk peniaga-peniaga baru untuk membuka online store.

Kelebihan Lot.My?

Free-sesiapa je boleh daftar, Yang penting boleh akses internet dan boleh berhubung
Simple dan Senang- Ai dah daftar di Lot.My untuk bisnes akan datang.bila tu tak pasti lagi.kesibukan melanda diri. ha, Ai register tak sampai pun lima minit.dah tu kalau korang nak mula berniaga boleh terus letak produk, ubah sikit kedai korang. Tak perlu jadi web designer nak design benda nie sebab semuanya dah disediakan,melainkan korang nak juga tunjuk skill design sendiri.
Terjamin dan pasti selamat-Semua transaksi melalui Lot.My adalah terjamin selamat. Tak perlu Risau tapi tidak semestinya korang tidak perlu berhat-hati bukan? 

Pandangan Ai

 Secara jujurnya Ai tertarik dengan Lot.My adalah kerana ia memudahkan bakal pelanggan Ai atau korang untuk melihat produk dan berurusniaga sebab ianya boleh diuruskan melalui cash, kredit atau semudah transfer melalui bank. bukan ke korang ada banyak pilihan?
 dan Lot.My lebih murah dari korang sewa kedai, beli domain dan hosting untuk buat personal blog. Ianya lebih mudah berbanding mengendalikan sebuah blog yang sempurna.

selain itu juga mengalakkan orang ramai untuk berniaga. Secara tak langsung boleh tingkatkan ekonomi negara dan ekonomi individu itu sendiri.korang juga tidak membuang masa dengan sia-sia malah pendapatan korang masuk ke dalam akaun sambil korang melayari internet,tidur , makan,mahupun sedang bergembira,beriadah bersama insan-insan tersayang.

ha,ni  contoh kedai yang telah ada, korang boleh tengok dekat sini.

contoh kedai

downlaod PDF file


 msg penting kepada blogger dan nak menang Ipad, bolehlah Korang join costest macam Ai buat nie. Klik kat bawah nie yaa..

lot my contest

So, what are you waiting for? lets act NOW! 
untuk berniaga dalam perniagaan internet tidak perlu berhenti kerja.berniaga dan memiliki kedai online dan jual online boleh menjadi kerja sampingan dan menambah
pendapatan  sampingan anda kepada keuntungan berlipat kali ganda.
namun semuanya atas kehendak dan kebijaksanaan anda.
ingatlah pepatah inggeris
" think out of the box "
kalau anda ingin menggapai kejayaan.
aiyoh kita mulakan sekarang!!
#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS