728 x 90
Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan Tempah Tapak Iklan

Sunday, April 24, 2011

penat a.k.a tenang!

penatkah?? tidak saya rasa tenang sekalii!!
jenjalan d tepi2-an pantai,minum air kelapa,,wargghh sedapnyaa!! nak2 lagii!!
dahtuu,,kalau ikutkan mata dan hati kan,,nak tengok nii tadii!! uhu3


inii,,


dann ini,,


tapi,,uhu2..xbolehh..sebab bila terbenamnya matahari mknanya malam dah nak hampir..lalu sebagai anak yang mendengar kata harus sentiasa mendengar kata dan kata tuk balik rumah b4 bulan marii..uhu3..

tapii,,malang seribu malang,,perut berbunyi menimbulkan tanya my Otak!
hada o hada,,saya perlukan makanan.
kasi saya makanan nanti saya akan terus berbunyi! **amaran keras
pandai lak perutku y berbunyi dan berkeroncang mendendangkan lagu spider " relaku pujuk" berkata2..

lalu,,dengan berat hati dan keterpaksaan,,cewahh..
kereta y dipandu o rakanku prishirljit despende membelok ke Kedai Fatimah Cantik!hooray3!!!
lalu aku dan kamii menyantap sedikit habuan untuk didermakan  kepada organ2 dalaman..

tetiba2,,
talifun berbunyii2,,
kringg3..kuangkat kudengar suara..

mana weii? xingat jalan nak balik ka?
wahua3,,
sudah ku bilang jangan terlalu yakin,,
bla bla bla..

pukul 10 dan lebih lebih
aku sampai ke terataktokmek!!

kesimpulannya,,aku telah menderat seharian hari ini..kua3..
lalu aku diberi peratus kehadiran penuh dan diberi masa untuk bertaubat!keh3

ayat ya selalu aku dengar dan ingat:

kalau takut di lambung ombak 
jangan berumah di tepi pantai
dan
kalau takut bla bla bla..

jadual esok harii:
waa malasss lawei!!!!! nak kansyel2! tapi,,warghhhhh!! push3 nyah kau dlm hati kecilku!! 
aku boleh pasti boleh menentang musuh yang kejam ini! Aja! Aja! Fighting!!

3 comments

April 24, 2011 at 3:16 AM

adoi tgk gmbr terasa nak gi juga

April 24, 2011 at 7:11 AM

sy suka tgk pmdgan laut ,,nmpak sejuk je mata ni,rasa tenang je jiwa ni..thank share ye..
follow sni

April 24, 2011 at 10:13 AM

salam singgah ^_^

sila ambil award awk ye..thnks 4 follow:-

http://www.blogger.com/comment.g?blogID=3354228360171926769&postID=4156350846680661895

Post a Comment
#resepi #cooking try#precious food# 100 days 11 ogos 2014 100 days 16 february 2015 20-an Action songs advertising ALPHABET RECOGNITION AMAZON Art and craft award Baby Milestones baby photo Bandung BECE Ben ashaari bencana a.k.a musibah best place to visit KELANTAN BIRTHDAY PARTY bisnessbyIstanaSyurga bisnessonline BLOGLIST DAN SEGMEN breasfeeding tips brownies children assessment children milestones children performance children safety children trip and visit children with special need=gifted Cinta Malaysia Sayang Kelantan cognitive development contest dan contest DramaTv English Language foodhunters Future Teacher GIVEAWAY greenandredtea greenteathailand hand eyes recognition Hari Rabu hilang# sukar jejaki lagi# dicuri# lalai# holiday a.k.a makan angin :) homeschooling INDONESIA kegemaran saya Ketam kid songs KIDS ACTIVITY KIDS PROJECT KIDS TOYS Kota Bharu Kelantan Kunak lagu+lirik lesen kereta LESSON PLAN Lets learn "BAHASA MELAYU" letters Madinah makanan bercengkerang Makkah Malay songs Maruku mimpi BESAR movie musim panas nephew+niece+children nothing just to say NURSERY NURSERY RHYMES one destination. parenting tips parents teacher relationship party themem Barbie theme PLANE TICKET pools and waterfun PRESCHOOL Princess sofia themem Pink theme PTPTN public transportation puisi+poem+whatsoeverlah Quotes of the Week Ramadhan redteathailand Resepi sos Mangga Resepi sos nyonya REVIEW RINDU SABAH saya jual secret recepi segmen agama sensory skills services Singapore SOS MANGO specialcare SPORT&OUTDOOR SSPN Tawau teaching skills teman+sahabat tengah marah tips+petua+amalan=tindakan toddlers TV SHOW UMRAH water play WRITING SKILLS